ZWROTY PRODUKTÓW

Jeżeli znalazłeś się na tej stronie, najprawdopodobniej oznacza to, że nasz produkt nie spełnił twoich oczekiwań. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro 😕, ale nie ma tego złego! - Nasza firma szanuje Twoje prawa konsumenckie.

"Zgodnie z art. 27 PrKons, konsument, który zawarł umowę przez Internet może od niej odstąpić w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik."

Innymi słowy, jeżeli produkt przez Ciebie zakupiony nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Niżej znajdziesz informację w jaki sposób możesz szybko i sprawnie dokonać zwrotu towaru na stronie tasmypc. Pamiętaj jednak, że zwrot towaru wykonujemy na Twój koszt. (Koszty dostawy pokrywa konsument)

Jak dokonać zwrotu towaru?

1. Poinformuj nas na mail: biuro@tasmypc.pl
2. Spakuj starannie zwracany towar
3. Nadaj przesyłkę na adres: P.C. S.c., Aleja Jana Pawła II 39, 15-704, Białystok
4. Gdy zwrot zostanie zatwierdzony otrzymasz zwrot środków na konto bankowe użyte do zrealizowania płatności.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

REKLAMACJE PRODUKTÓW

Jeżeli produkt przez nas oferowany jest wadliwy bądź Twoim zdaniem nie spełnia w pełni swoich funkcji - masz prawo złożyć reklamację. Proces reklamacji w wielu sytuacjach jest zależny od indywidualnej sytuacji klienta. Koszty dostawy wadliwego produktu pokrywa klient, jednak w momencie zatwierdzenia przez nas reklamacji, koszty te zostaną zwrócone. Poniżej zamieszczamy informację, w jaki sposób możesz zgłosić reklamację wadliwego produktu:

1. Skontaktuj się z nami drogą mailowa: biuro@tasmypc.pl

2. Po ustaleniu szczegółów reklamacji poprosimy Cię o odesłanie wadliwego produktu.

3. Po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy twoją reklamację w okresie do max 30 dni.

4. Jeśli reklamacja zostanie uznana skontaktujemy się z Tobą w celu dostawy nowego bądź naprawionego produktu.